به گزارش اکوایران، اتابک، وزیر صمت در شورای گفتوگوی دولت و بخش خصوصی در اتاق بازرگانی تبریز گفت: در موضوع چالشهای ناترازی شخص ریئس جمهور پیگیری کرده و موثر هم بود. طی این دو ماه کسری انرژی کمتر است اما در دی ماه دوباره به کسری گاز بر میخوریم.
وی افزود: اگر می توانید تولید را اضافه کنید و به سمت کار دو شیفته بروید.
تمام حقوق مادی و معنوی این سایت متعلق به «آکادمی فارکس ایرانیان» میباشد و استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع است.